Midnatt

Anonym som kommenterade förra inlägget; För några år sen, jag tror jag var 17 år då, så fick jag för mig att jag skulle bygga ett 1000-bitars pussel. Jag började nångång vid 21-tiden på kvällen, och satt heeeela natten. På morgonen var pusslet klart -tro det eller ej! Men ack så trött jag var i ögonen när jag äntligen la den sista biten på plats ;P



Och ja, det är kul att bygga pussel. Lite sådär lagom hjärngympa när man inte har nåt bättre för sig! Jag är i alla fall tacksam att jag inte köpte 6000 bitars pusslet som jag tänkte köpa först... för det hade inte fått plats på köksbordet! Det är knappt att det här med 3000 bitar får plats. Jag tror jag har kanske 4-5 cm till godo på ena ledden av pusslet.. så det var nära ögat att jag fått flytta ner skiten på golvet och satt mig där istället! ;)


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Var ute på stan en sväng och strosade runt, njöt av solskenet och jaa.. bara hade det bra en stund. Var in på posten och skickade en jacka till Celia, och sen handlade jag lite förnödenheter. Men jag har varit duktig idag, för jag har dammsugit och plockat undan lite smågrejer. Skrubbat diskbänk, spis och köksbänkar har jag gjort också. Städat sopskåpet. Ja ni ser ju, jag har gjort lite nytta idag faktiskt :)

Pratat med Emilie & Martina har jag gjort också. Det är så typiskt att jag tog på mig att jobba fredagen den 6e, annars skulle jag banne mig ha tagit tåget till Östersund och festat med dom den helgen! Och nästa helg skulle Emilie ha ett Halloween party -men vem jobbar inte lördagen då? Suck...
Det lät så himla frestande att få festa med mina brudar, det händer inte allt för ofta. Och vi har ju alltid störtkul dessutom, det gör att man längtar ännu mer! Men ja, jag & Emilie är överrens -vi behöver göra nåt galet. Och det snart!! Så... har ni läsare några galna ideér på vad vi kan hitta på nästa gång vi ses? ;) Springa runt naken på stan är dock inget alternativ, så kom på nåt annat!

Nej, nu ska jag lägga några fler bitar på pusslet, och sen blir det sängen. Imorgon har jag senvakten, sen på lördag har jag tidlig vakt, söndag senvakt och måndag tidlig vakt tror jag? Shit the same. Imorrn har jag sovmorgon i alla fall, och det är det som räknas! :)

Sov gott sötnosar!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Att du har tålamodet att sitta med ett sånt pussel =) haha, ja skulle nog ge upp efter en stund. ^^



Skönt dock att du har fått lite jobb iaf :) Men typiskt att de va då när ni skulle kunnat hitta på nått. ni får se till att boka in en helg och inte boka in något annat då =)



2009-10-23 @ 08:49:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0