Onsdagmorgon, du är välkommen

Det var en lång natt inatt, och jag är trött som få. Skönt att Celia är helt förhäxad av Mumindalen och prompt ska se det varje morgon efter frukosten. Det ger mig ca 25 minuter i lugn och ro här framför datorn, där jag får vakna till liv någorlunda i alla fall.

Idag är det inte mycket som står på schemat. Såg att det (som vanligt) regnade ute, så vi blir nog inne idag också. Jag ska tvätta 1 maskin eller 2, diskmaskinen står och går just nu och det är också tänkt att jag & Celia ska adventsstäda och pynta. Men, det käns inte allt för stämningsfullt att pynta inför 1a advent när det regnar ute. Men jag kan ju alltid trösta mig med att vädret hemma på byn inte är så mycket bättre...

Det blir i alla fall julmusik för fulla muggar sen, så får vi se om stämningen infinner sig. Har också varit på jakt efter pepparkaksdeg, men inte hittat någon. Trist! Jag hade så gärna velat baka pepparkakor med Celia.

Har inte så mycket mer att förmedla just nu. Hoppas på en lugn dag utan en allt för trotsig Celia :P

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Gör egen pepparkaksdeg då. :P

2009-11-25 @ 10:26:55
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: martina

vännen kom hem <3

2009-11-25 @ 11:04:53
URL: http://annamartina.wblogg.se
Postat av: Veronica

Det regnar här också, hur trist som helst!

Och jag vill så gärna julpynta men det känns för tidigt än, fast jag har nog sett att grannarna har startat i förväg.

Hoppas ni får en bra dag tillsammans! =)

Många kramar ifrån mig och Kasper.

2009-11-25 @ 12:50:12

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0