Haha, välkommen tillbaka "Anonym" ;)

"-40 till -45 grader är lite kallare. dessutom blir det aldrig kallare än på sin höjd -20 i Bispgården..."


Jag tycks mig minnas den senaste vintern, då vi hade mellan -30 och -35 grader i nästan en veckas tid... två gånger! Jag gick nämligen till jobbet i den kylan flertalet gånger i veckan, och kom fram med håret alldeles vitt och sönderfryst, frost på halsduk, jacka, mössa, vantar, näsa och mun...Men visst, du är "Anonym", och du vet bäst. Som alltid ;)


Såhär tycker vi
Postat av: Paulin

Hahaha! Den där stackaren borde skaffa sig ett jobb. Verkar ha alldeles för mycket fritid ^^

2009-11-19 @ 12:48:12
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Olof

Haha xD Den där anonyma människan tror sej veta en hel del, förutom sitt eget namn.

Och eftersom den vet vad det är för klimat i Bispgården så måste det ju vara nån från byn eller i närheten. :P

2009-11-19 @ 13:27:53
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja då var det inte skoj att gå ut med jycken

2009-11-19 @ 17:53:10
Postat av: martina

men herregud åter igen, tycker du "anonym" ska ta och lägga ner. Så stört att du inte vågar visa vem du är , då ska du hålla käft också.

2009-11-19 @ 21:45:07
URL: http://annamartina.wblogg.se
Postat av: Marie

"Annat är det längre upp i landet...."

Vad spelar det för roll? Jag personligen tycker att 15 grader minus är KALLT! Vem är du "anonym" att lägga dig i vad LINDA tycker är KALLT? Patetiskt.. Skaffa dig ett liv, eller för all del, skaffa dig en EGEN blogg. Då kan du skriva om hur det VERKLIGEN är i Bispan, och hur det VERKLIGEN är i Norge, om man är "uska" eller inte.. Go for it!!



Jag lovar, jag kommer läsa och kommentera lika idiotiska kommentarer. Jag blir så leds på er fega idioter! (ursäkta linda, men jag har inte fått min morgon kaffe ännu.. :p)

2009-11-20 @ 08:26:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mamma

ja, jösses=) den där "anonym" måste va nån som mår väldans dåligt och/eller har förbannat lite att göra!

men kan kan inte annat än skratta ju=)

Jag saknar er...

Kram

2009-11-20 @ 19:49:57

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0