Amsterdam & trevliga norskar

Igår åkte Martin till Amsterdam genom jobbet, han kommer tillbaka igen på fredag. Det känns ganska tomt här i lägenheten, även fast jag har Celia här. Det märks att Celia tycker det är lite tråkigt också, för hon verkligen avgudar Martin!

Igår kväll blev jag & Celia medbjuden på födelsedagsfika hemma hos Martins moster med familj, hennes man fyllde år så det blev massa tårta, godsaker och busande för Celia's del. Hon har verkligen kommit att tycka om Ragna, Martins mamma. Dom lekte hela kvällen igår! :)

Idag hade jag tänkt gå ner på stan en sväng och handla, men som vädret är nu får vi nog hoppa över det. Regn och blåst är inte allt för lockande... förhoppningsvis ger det med sig utöver dagen, för just nu har vi brist på mjölk efter morgonens grötfrukost.

Och just ja, jag fick sovmorgon imorse! Vid klockan 8:00 vaknade jag utav en liten tös bredvid mig i sängen, som säger "kliva upp nu mamma, kliva upp nu".  Det var riktigt härligt att få sova lite längre idag, för de senaste dagarna har vi vaknat senast 6:30.

Nej nu ska jag se vad jag och fisrumpan ska hitta på. Hon vill bara se på barnprogram hon, men här ska det bli andra bullar minsann! Lite aktivering står på schemat :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0