Vad less jag blir!

Tänk att jag ska ha så lätt för att bli förkyld? Det är ju inte klokt. Jag känner mig lite som en klimakterie-kossa, för jag tror det är så här det känns att vara i övergångsåldern. Jag tror verkligen det. Från att ha en normal temperatur och trivas rätt bra med tillvaron så säger det bara pang! och så får jag en febertopp och svettas som en gris. Och jag är bara 21 år gammal... hemska tanke, tänk om jag ska ha det så här i 25-30 år?

Jag är i alla fall bilägare nu, fick hem pappren idag, och imorgon ska pymen besiktas. Så imorgon eftermiddag nå tag så ska jag inviga vrålåket och njuta av vinden i håret! Eller nåt i den stilen. Om jag sätter på fläkten på högsta snurr och riktar utblåsgrejerna mot mig så kan jag ju i alla fall inbilla mig att det är en cab jag kör, eller hur? :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0