Efter några dagars tystnad...

...är jag så äntligen tillbaka. Med förnyade krafter? Nej, jag skulle inte tro det va. Men tillbaka är jag i alla fall! Och, så är även Martin =) That's totally wonderful! Jag sitter just nu och kikar på han i cam, samtidigt som jag uppdaterar här och fortsätter smida våra planer. Den börjar bli lite mer konkret nu, min framtid. Det gillar jag!

En annan sak som jag gillar är att jag numera heter Vik Nip 22 och faktiskt har ett litet schema för maj, juni och början på juli. Jag vet att jag kommer få lite lön så det i alla fall täcker hyran + räkningarna, och det betyder MYCKET. Sen vet jag ju också att det blir jobb hela juli + lite i augusti. Och ja, det känns verkligen underbart! Vik Nip 22. Me like!

Den här veckan har jag fullt upp. Jobbar 6 dagar av 7, känns lite motigt, men det lär nog gå bra. Har ju klarat av första dagen nu, sen blir det 7-16 imorgon. Torsdag 7-16:30, fredag 12-20:30 och lördag + söndag 7:30-12:00. Onsdag är jag alltså helt ledig, och då har jag planer på att åka upp på hammarn om jag fortfarande har pappas bil. Skulle behöva lite mer p-piller :P

Och jag kan inte låta bli att förundras över vissa personer. Allting verkar vara så jävla becksvart hela tiden, samtidigt som dom inte vill "erkänna det" utan låtsas som ingenting. Varpå det händer något i stil med det som hände för ca 1,5 vecka sen, då den här personen verkligen var på botten igen. Och när man försöker visa att man faktiskt bryr sig, då får man ett nonchalant "det är inget att prata om" tillbaka. Men det är det VISST! Man kan inte överleva hur många gånger som helst... man är inte odödlig som människa, så är det bara.


Bjussar på en bild sen sista april hemma hos mamma. Har väl fått i mig några glas vin + cider där, så jag är lite röd om näsan tror jag, men det bjuder jag på! :P


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Snacka om att man blir nyfiken människ!! :) hehe. väntar me spänning på att få höra er hemlighet sen :)

2009-05-04 @ 21:26:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Eva

Tur du inte la in en bild på mej...tack =))

2009-05-04 @ 22:05:35

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0