Blå/grön eller svart?

Jag hade lite att göra nu så jag tänkte att jag skulle testa två olika ögon make-up's. Jag har aldrig riktigt tyckt att jag passar med svart eyeliner, men nu har jag funderat lite i banorna att det kanske vore snyggt om jag hade ett par lösögonfransar? Eftersom att jag har väldigt få och korta ögonfransar själv (som ni kan se på bilden där jag blundar). Det ser mest bara ut som svart kladd när jag har ögonen öppna, eftersom att inte fransarna "sticker ut" eller vad man ska säga.

Aja. Testade i alla fall en blå/grön eyeliner också som jag köpte för evigheter sen men aldrig ens har testat. Kanske är det lite roligare att ha färg runt ögonen? Jag vet inte jag. Vad tycker ni? Vad passar jag bäst i?






Och jag blir galen på mitt högra ögonbryn.. det går banne mig inte att få nån form på det! Det ser bara konstigt ut, eftersom att jag har mycket "ögonbrynshår" (heter det så? :P) mot näsan till, men sen blir det bara mindre och mindre och i mitten av ögonbrynet har jag bara några enstaka strån. Mycket konstigt.


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Jadu. Ja blir alldeles sjuk jag! Ja fattar inte. usch..

Små barn. Nej fy faen..

2009-05-22 @ 20:12:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

den mörka var fin=)

2009-05-25 @ 19:02:25

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0