Klockan 07:06

Snart ska jag gå på jobbet, det blir min 5e arbetsdag den här veckan -länge sen jag fick jobba så mycket! Men jag måste ju säga det, att ack så kul det har varit! Imorgon är jag ledig, och sen jobbar jag söndag kväll. Tack mamma för att du är barnvakt då!

Ska vi slå vad om att jag (trots att jag sagt tusentals gånger till mig själv att lördag är en ledig dag den här veckan) kommer att svara "ja" på en arbetsförfrågan fort som tusan om det kommer en?

Har väl inte så mycket mer att säga, ska gå och dra borsten genom håret nu sen är jag fit for fight.

Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Inget & tacka för=) Det är bara UNDERBART att vara momma ju, älskar henne lika mycket som jag älskar mina 2 undebara barn=)

Kram

2009-03-27 @ 14:42:53

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0