En halvlång lista

Du!
Namn: Linda Katarina
Födelsedag: 28 april
Ögonfärg: Gröna säger Martin, så jag litar på han
Hårfärg: Nån halvt urtvättad/blekt röd färg
Längd: 167cm
Högerhänt/vänster: Höger
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: Jag stoltserar med 41/42or
Är dina föräldrar skilda: Ja
Sport: Hockey är kul live, annars skiter jag i det mesta
Helgdag: Julafton
Årstid: Sommar
Piercings: Inte en enda, har t.o.m. gett upp hoppet om hål i öronen
Tatueringar: 0
Lökringar: Nej fyfan


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ja, men inte så ofta faktiskt
Blivit dissad: Inte direkt
Föreställt dej ditt ragg naken: Vem har inte gjort det?
Skolkat: Det har hänt, ja. Lite för ofta kanske
Sovit utomhus: Ja, jag är ju norrlänning! :P
Sett en död människa: Ja,flera stycken, det ser fridfullt ut. Och morfar var finast.
Använt droger: Nej fan heller
Retats: Såklart :P


THIS OR THAT

Cider/Öl: Cider.
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike
Kinesiskt/mexikanskt: Chinese food, yesplease
MTV/vh1: None


SENASTE DU
Skrattade: Jag skrattar jämnt. Nåja, nästan jämnt.
Grät: Några dagar, kanske en vecka sen
Filmen du såg: Nån Wallander i lördags
Tuggade tuggummi: Kommer inte ihåg
Drog ett skämt: Idag på jobbet
Sjöng en sång: Sjunger nu =)


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Nej
Rökt: Nej
Tagit droger: Nej
Kysst någon: Ja :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Yesbox!
Sovit bredvid någon av samma kön: Ja, Celia
Bakat: Yeah man.


Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

Du kan hälsa min norske svärson att du har BLÅA ögon=)

Kram

2009-03-27 @ 14:41:28

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0