Svar till Anonym

Det här är egentligen inte mer än en "test-flytt". Vi har ingen aning om hur det kommer att gå, utan vi gör det här för att "prova lyckan" och se om det funkar eller inte.

Jag kan inte behålla lägenheten här eftersom jag inte har råd att betala dubbla hyror (dvs. min lägenhet här och den i Norge). Om jag inte sagt upp den nu skulle jag få betala dubbla hyror i minst 4 månader om vi känner att det funkar mellan oss (pga. 3 månaders uppsägningstid), och det funkar inte.

Nu vet jag ju inte heller vem du är eller vart du bor, men som läget är här i Bispgården så är det inga problem med att få lägenhet med tanke på att byn är nästintill utdöd. Om man ringer på bostadsförmedlingen idag så har man en lägenhet imorgon om man vill, bara att fara och hämta nycklarna i princip.

Så, där har du förklaringen till varför jag inte har kvar lägenheten och "test-flyttar". Jag "test-flyttar" utan att ha kvar lägenheten pga. ekonomin och att det inte är några problem att få lägenhet om jag flyttar tillbaka. Mer komplicerat än så var det inte :)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0