Söndag, veckans sista dag

Vad har jag egentligen gjort den här veckan? Det känns inte som att jag gjort ett skit, veckan har bara sprungit förbi. Ändå vet jag ju att jag har gjort klart skolan den här veckan, jag har jobbat flera dagar och en natt. Jag har varit i Lycksele och firat min brors student, och så har jag sovit bort en hel dag. Men ändå. Det känns som att det bara är 1-2 dagar sen jag lämnade Celia hemma hos Anders, och imorgon får jag tillbaka fisrumpan igen.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, det är så himla trist väder ute. Trots att det är mitt på dagen så är det mörkt här inne i lägenheten och ute är det grått och regnigt. Är det inte meningen att det ska vara ljust och soligt så här i mitten på juni?

Det enda jag vet att jag ska göra det är att fara ner på jobbet med scannern en sväng för jag har en kund som vill scanna sig, men det är inte förrän vid tretiden. Innan dess ska jag duscha och.... jaa, vad mer? Jag har ingen aning. Det här blir nog en riktigt slapp söndag.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0