Som sagt, ny dag och nya tag

Natten passerade smärtfritt, för första gången på väldigt länge (förutom när Martin var här då) så sov jag hela natten. Det var skönt! Jag hoppas det kan komma att upprepa sig lite oftare framöver här, för nu har jag det trots allt lugnt på de flesta fronterna. Inga problem med ekonomin, inga skolarbeten att stressa upp mig över och jag har en konkret plan över framtiden när det gäller mitt liv. Så flera nätters bra sömn är precis vad jag hoppas på.

I alla fall, idag har jag mycket att göra känns det som. Jag har redan slutfört punkt nr. 1 på listan, som var att ringa till barnmorskan och förnya receptet på p-pillren. Men då återstår det en hel massa punkter i alla fall;

* Fara på Hammarn och sätta in Herbalife-pengarna på banken
* En sväng hem till Sandra och hämta en grej (?)
* Lägga en ny Herbalife-order
* Starta upp en ny kund

* Fila på Shamanism-arbetet (och ja Olof, vi har en shaman här i bispan)
* Diska (jag har ett helt berg som väntar på mig...)
* Städa

Kanske dags att sätta fart, eller vad säger ni? Celia är på dagis till 15:00, och det vore ju suveränt om jag hann med allt innan dess!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Yes, helt rätt ;)



var lite dåligt gjord, men det var nog för att jag ville bli klar med den snabbt =P

2009-06-03 @ 09:49:48
URL: http://zandrix.blogg.se/
Postat av: Olof

Är det Geert som är våran lilla shaman?:P Han skulle jag kunna tänka mej som det. :P

2009-06-03 @ 21:32:41
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0