Sol & blå himmel

Det här är ju helt underbart -nästan i alla fall. Solen skiner och det är någorlunda varmt, så länge inte dom där isiga vindarna kyler ner en. Utan dom skulle det verkligen kännas som sommar nu, så man kan ju hoppas att dom avtar, alternativt försvinner helt, under dagen.

Jag & Celia har varit ute och lekt nu på förmiddagen, kom in för en stund sedan och nu sitter fröken fräken och käkar russin. Hennes mage har blivit något bättre nu, hon har bajsat 5 dagar i rad till skillnad från 2, max 3 gånger, i veckan. Så det är ju bra. På måndag har vi fått tid hos Bodlund & Birgitta här på byn, så får vi se vad dom säger. Om dom inte tycker att det är nödvändigt med ett test för att se om det är laktos som orsakat problemen, ja då kommer jag att ringa till doktorn som du tipsade om, Marie.

Snart är jag barnledig 1 vecka igen. Efter att Celia sovit nu sen så kommer Anders och hämtar henne. Dom ska nämligen hem till gammelfarmor Karin (eller Kaja som Celia säger) och hennes syster för att hälsa på. Det tycker Celia om, för vet ni vad man får hos Kaja? Kaki!!! Med andra ord, hos Karin får man kakor ;)

För tillfället har jag nog inte så mycket mer att rapportera. Funderar på om jag ska ta mig i kragen och börja träna, men jag vet inte om jag känner mig motiverad till det. Det är ju så trist att träna ensam, man har bara motivation dom första 2, 3 gångerna och sen lägger man av igen. Är man fler så kan man ju peppa varandra, och det är lättare att ta sig iväg till gymmet också. Roligare helt enkelt. Nä, nu ska jag ge mig. Over and out.

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Ska du börja träna på gymmet på Forshallen eller?

2009-06-21 @ 15:38:46
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0