Min bror är finast =,)

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte rann ett par, tre tårar nerför mina kinder idag när Olof tog studenten. Dom var så fina allihop! Hoppas verkligen att dom har en superkul kväll och natt nu, med tjurridning och allt vad det var! :)

I alla fall, jag tänkte bjussa på några bilder på min fina bror. Gud, han var så fin i kostym! Jag är så stolt över honom!


Sen ett STORT GRATTIS till hela Np3a, och lycka till i framtiden :)


     

   




Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Vi hade en lyckad kväll :P Även fast folket började fara hem tidigt, redan vid tolv började vissa fara. :P Malle var jätteduktigk på att rida den mekaniska tjuren, jag skippade det. :P

2009-06-13 @ 12:02:44
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fina bilder :) De syns att ni är syskon ^^

Ni verkar ha haft en fin dag iaf :)

2009-06-14 @ 08:46:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0