Jorå, en sovmorgon blev det

I alla fall för lilla fröken fräken. En annan vaknade vid 5:30 när jag fick sms av Martin att dom kommit fram till Lillehammer välbehållna, och sen kände jag mig pigg, piggare, piggast. Som tur är har jag väldigt lätt för att "tvinga" mig själv att somna om igen, så jag sov fram till 7-tiden nångång och sen låg jag och snurrade runt mest. Men Celia sov då ända till 9:00 hon i alla fall, så hon är pigg och rask idag!

Vi kom precis hem ifrån hammarn, insåg igår att det var väldigt mycket som saknades i matförrådet här hemma, och jag vill som inte handla mycket på Ica här -det blir ju så jävla dyrt tyvärr! Celia blev i alla fall överlycklig eftersom hon fick åka bil :)

Nu har jag tänkt diska upp disken från igår (som vanligt blev jag för lat igår kväll :P) så vi har rena kastruller och grejer till middagsdags. Till lunch blir det rester från igår, spagetti och köttfärsås. Vilket kommer bli väldigt snart, för jag måste slänga Celia i säng om inte allt för länge. Imorrn måste vi nämligen upp tidigt eftersom jag börjar jobba 7:00, så det är ju bra om hon kommer i säng i tid ikväll.

Sayonara folks!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0