Imorgon börjar allvaret

Nu har jag bestämt mig. Efter att ha läst den mest inspirerande boken någonsin ( "Svälj den fulaste grodan först " skriven av Brian Tracy) så har jag fått inspiration och motivation. Jag kan klara det här! Och det ska jag göra också.

Imorgon startar mitt nya liv, min väg till framgång. Jag ska lyckas, det finns liksom ingen återvändo nu. Jag ska arbeta mig uppåt med hjälp av dom här 21 metoderna som Brian beskrivit i sin bok. Det ska bli struktur, ordning och reda, konkreta mål, tidsplanering och mycket självdisciplin.

Ja, jag pratar såklart om mitt arbete som Herbalife-distributör. Jag ska ge järnet för att kickstarta igång det här riktigt nu. Jag har en liten, men ack så stadig kundbas just nu. Med lite mer arbete och marknadsföring har jag snart en riktigt stabil grund att stå på. Om jag däremot bestämmer mig att för att ägna 95% av min lediga tid till att arbeta mig uppåt, att verkligen ge järnet, ja då kan jag ha kommit långt inom 1 år. Riktigt långt.

Det är nu det börjar. Nu blir det på allvar, allt det här. Mitt flitiga produktanvändande har genererat mig många kunder. Jag har byggt upp ett rykte både på jobbet och ute på byn, jag börjar bli lite utav en hälsoguru här. Folk är nyfikna och ställer frågor, jag svarar och intresset föds. Jag får höra på omvägar att jag har ett bra rykte, att jag gör ett bra jobb och att kunderna är nöjda med mig -och det gör mig så otroligt glad!

Nu börjar det bli dags att sikta högre, satsa stort och verkligen göra något av det här. Framtiden ligger i mina händer, och tro mig, min framtid ser ljus ut!








Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Låter UNDERBART Linda!!

Hoppas att allting kommer gå som du planerar!

Till hösten kan du ju få ännu mera kunder i Norge =D



Kramar

2009-06-21 @ 14:28:27
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Olof

Okej :P Vad kostar ett gymkort på Forshallen då? Finns det några roliga "apparater" där? XD

2009-06-21 @ 16:59:22
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0