Helt otroligt

Igår var jag nå så gud fördömdat trött så det inte var sant. Jobbade 7:30-16:30, och på slutet var jag helt knäckt kändes det som. Celias farmor hämtade henne på dagis lite tidigare, så det blev ingen superlång dagis-dag för henne igår -skönt det (både för mor och dotter!). Efter jobbet for jag dit och skulle hämta henne, blev bjuden på grillat -supergott! Och skönt att slippa tänka på maten när man kommer hem efter en lång dag på jobbet! Runt 19-tiden landade vi äntligen här hemma i lägenheten efter massa bus med Celias pappa, farmor, farfar och hunden Elsa. Vi var verkligen helt slutkörda båda två, till och med Celia satt still i soffan och kollade på en hel film (!). Det har aldrig hänt förut, dom har ju som inte det tålamodet dom små. Det var hur som helst väldigt mysigt att se på Nalle Puh och mysa i soffan 1 timme innan läggdags. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte slumrade till ett X antal gånger.

20:15 stoppade jag ner en väldigt trött Celia i sängen och gick in på TV4Anytime för att se det nya avsnittet av "Andar, finns dom?". Lyckades hålla mig vaken under det 40 minuter långa programmet (vilket är ett rent under!) och startade sedan upp "Knutby -Vägen hem" (den där miniserien ni vet) eftersom jag missade det när det gick på tv. Jag tror jag hann se ca 3 minuter innan jag tvärslocknade. Har nåt svagt minne av att jag vaknade till och stängde av datorn nångång och tänkte gå till sängen, men tydligen blev det inget av med mina planer för klockan 04:06 vaknade jag och låg fortfarande i soffan (men datorn hade jag tydligen lyckats stänga av i mitt koma-liknande tillstånd). Då gjorde jag i alla fall slag i saken och la mig i sängen och sen vaknade vi till liv strax innan nio. Med andra ord sov fröken fräken i ca 12,5 timme och jag sov nästan 12 timmar. Det är ju helt otroligt!

Nu känner jag mig i alla fall pigg och glad. Har tänkt ta en svängom med snabeldraken och skurmoppen idag. Och så en sväng på Ica för att hämta ut brorsans studentskylt. Tänka sig, nästa fredag tar min lillebror studenten! Det är ju helt sjukt vad fort tiden går, jag tyckte precis vi lämnade av honom på elevhemmet den där dagen när vi träffade en lustig liten lapp och Olof fick reda på att det bara var tjejer i hans klass (förutom han själv då)! :P haha.

Nej nu ska jag göra nån nytta. Tänkte börja med ett pusskalas!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie - skruttans mamma

Naaaaaaaaaaaw vad gulligt!!! <3

2009-06-06 @ 10:31:57
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Olof

Haha. Den lilla lustiga lappen bor fortfarande kvar på elevhemmet XD Han och hans möbeltassar. :P

2009-06-06 @ 11:48:32
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va skönt att ni fått sova så bra båda två :) De behövde ni nog :)

Hoppas ni får en fin helg :)

2009-06-06 @ 12:55:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0