Håller det på att vända?

Jag ramlade nästan baklänges när jag kollade ut genom fönstret nyss -solen lyser!! Nog för att det är lite molnigt och blåser litegrann (dock ytterst lite som det verkar) men JAG SER SOLEN!  Är det inte underbart så säg?

Planerna för idag är ganska intetsägande. Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, fisrumpan och jag. Vi ska garanterat ut och leka en sväng nu på förmiddagen, det gäller ju att njuta av de få solstrålarna som är oss förunnade varje år. Sen blir det väl nån typ av lunch och så en tupplur för Celia. Medans Celia sover har jag planer på att endera läsa klart "Svälj den fulaste grodan först" eller så se klart avsnittet av "Andar, finns dom?" som jag somnade ifrån igår kväll (men med all säkerhet hinner jag med både boken och spökena, hon sover ju alltid runt 3 timmar).

Och herregud vad jag avgudar Tv4Anytime! Spökprogram precis när jag själv vill se dom, och "Andar, finns dom?" är verkligen det mest intressanta programmet jag någonsin har sett när det kommer till övernaturliga saker. Och så är han ju snygg också, den där hunken ;)

Jag borde städa idag också, dammsuga, skura och städa toaletten. Tvätten borde in i garderoberna och disken borde diskas. Ja, ni hör ju. Det gamla vanliga "jag måste" som nästan alltid slutar med "jag tar det senare" eller "imorgon...".

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0