Dags att göra kväll

Kvällen har sprungit iväg, och nu börjar det närma sig sängdags känns det som. Celia var vaken ända till 21-tiden idag eftersom hon sov så länge på eftermiddan, så jag hoppas på en liten sovmorgon i morgon också. Har man tur så ;)

Jag har precis laddat upp lite bilder på bilddagboken -bilderna är från maj och juni, bl.a. från våran tjejkväll + Johan för två veckor sen. Jag kom på att jag har ju inte visat några bilder därifrån än, inte ens en uppdatering om kvällen fick ni. Fy skäms på mig, men ni verkar ju ha överlevt det som tur är.



Jag & Emilie


Johan & Martina



Sov gott alla, nu ska jag försvinna in i bokens värld!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0