Marius Muller, Carmen




klapprende hæler, kastanjetter
beksvart natt og flakende lys
hissige gitarer, folk som svetter
carmen danser hver eneste dans..

jeg sitter stille, ser på livet
føler meg langt hjemmefra..
Er som slukt opp av det som hender
makter ikke gå derifra


carmen carmen, åååå du stråler
når du smiler er det lys nok for meg
carmen carmen, jeg kan drømme
å når jeg drømmer, drømmer jeg om deg

øl som skummer, vin som renner
fremmede lyder overalt
hissige rop å klappende hender
danser carmen hver eneste dans

carmen carmen, åååå du stråler
når du smiler er det lys nok for meg
carmen carmen, jeg kan drømme
å når jeg drømmer, drømmer jeg om deg

carmen carmen, åååå du stråler
når du smiler er det lys nok for meg
carmen carmen, jeg kan drømme
å når jeg drømmer, så drømmer jeg om deg

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Du håller på att bli en riktig norska ;)

2009-07-02 @ 21:42:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! De hoppas jag med. Vill bara ha de gjort nu. Och få veta vad det är som orsakar det.. :(



Ska försöka med det..

Tack för det!!

Kram

2009-07-02 @ 21:44:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, de var otroligt skönt att få veta att det inte startat iaf.. Ja jag ska försöka med det. Så att det INTE startar!! Man är ju lite mer i riskzonen när sammandragningarna redan är igång.

Nej bebis får allt stanna där inne ett tag till.



=)



Tack, vad du är gullig som ens erbjuder dig :) gulliga du



Du som inte ens är i närheten :) Men tack för tanken iaf :) Du är bra snäll du.



^^ Ska försöka göra de!! :)



Desamma!! Kramen

2009-07-03 @ 22:44:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0