Becksvart ute

Det är ju nästan så man tror att hösten är här redan -det är verkligen becksvart utanför fönstret! Och det här ska föreställa juli, när det ska vara ljusa kvällar och nätter? Det är en konstig sommar det här...


I alla fall, snart är den här dagen över. Det har varit en långsam dag, jobbade 7-15. Kom hem, gjorde lite tidig middag eftersom jag var vrålhungrig, och sen tvärslocknade jag i soffan i några timmar. Vaknade, insåg att jag sovit bort hela em/kvällen och mitt träningspass (får väl ta det imorrn bitti då... hoppas på uppehåll så jag kan ut och springa en sväng!!).

Nu är jag trött igen. Det är verkligen jobbigt att jobba så pass mycket som jag gör nu, det är många långa dagar, och man hinner aldrig ta igen sig riktigt. Men men, det är bara sommar en gång om året, och det är ju under dom månaderna man vet att man har en "riktig" inkomst, så det är la bara att bita ihop.

Nej, sängen nästa. Börjar bli less på att vakna ensam nu... tänk om allt kunde sluta krångla och bara gå bra nångång?!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Vad duktig du är som jobbar och står i.

Du får vila så fort du kan så kroppen hinner hämta igen sig :)

Kramen

2009-07-22 @ 10:20:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vet precis va du menar :)

Man får försöka släppa lite på alla måsten, även om de e svårt.



Ja men de låter som en bra idé. Härligt! :)



Ja kroppen behöver ju muskler och att vara i form så orkar den mera också :)

2009-07-22 @ 10:32:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0