"Örnen har landat"

Haha, ja ibland kan man ju fundera på hur min & Anders första hyresvärd har det nu för tiden! hahaha. Det måste ju ha varit en av de konstigaste människorna i stan tror jag. Jag höll på att svimma av ren chock en gång när jag knackade på hos henne och skulle betala hyran.. haha. Jag skrattar bara av minnet :p

När hon öppnar dörren så håller hon på att göra sig i ordning för nån fest berättar hon. Den här kvinnan var väl någonstans runt 60 år skulle jag tippa på. Hur som helst, hon hade kort, krulligt hår (lite pojkfrilla över det) som hon hade färgat KNALLRÖTT. Hela huvudet lyste rött på hon. Självklart hade hon fulländat looken med smink. Kinderna lyste rosa av allt rouge hon kladdat på. Ögonlocken ända upp till ögonbrynen var spacklade med blå & grön ögonskugga och som pricken över i -en massa glitter för att framhäva ögonen lite extra. Självklart även lösögönfransar och knallröda läppar.

Haha, ja hon var häftig vår hyresvärd.

Såhär tycker vi
Postat av: mamma

Jajamen=) Det var en fräsig donna det=)

2009-02-11 @ 15:11:25
Postat av: Sandra

vilken fräsig dam ;)

2009-02-11 @ 19:06:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja den människan lär man ju sent glömma =P

2009-02-11 @ 19:42:07
Postat av: Camilla

jo jag får väl ta och göra det....



Kram pådej! /C

2009-02-11 @ 20:33:27
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Nej jag blir så jävla förbannad så jag kokar! Usch..

2009-02-12 @ 08:52:00
URL: http://jyees89.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0