Later that day

What a day, what a day! Celia har haft feber hela dagen, glödhet har hon varit stackaren. Anders var hit med flytande alvedon till henne i alla fall, så jag har inte behövt bråka med henne varje gång det har varit dags för ny alvedon (har haft suppar bara), men nu gick det bättre i eftermiddags och på kvällen. Skönt!

Annars har det varit rätt lugnt idag. Vi har som inte gjort så mycket. Celia har varit så trött att hon knappt orkat lekt ens en gång, så vi har mest suttit i soffan och haft det mysigt eller byggt med lego. En riktig slappardag med andra ord!

Nu ser jag på Grey's Anatomy, kul när det kommer lite nya avsnitt efter ett långt uppehåll! Jag avgudar den serien! :)

Sen har jag nog inte så mycket mer att säga tror jag, mer än godnatt, för efter Grey's är det sovdags för mig. Är rätt slut efter endast 5 timmars sömn inatt (och två stycken korta tupplurer á 1 timme under dagens gång).

Vi hörs imorrn :)

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

huvva, stackars liten. Är de förkylning eller biverkning av sprutan? hoppas hon blir bättre snart iaf.. Kramen

2009-02-19 @ 08:47:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är utmanad på min blogg :) Kolla in de där eller gå via denna länk =)

http://sandrabergvall.blogg.se/2009/february/utmaning.html#comment

2009-02-19 @ 09:24:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0