Kalla händer

Nu har hela den här dagen gått också, herregud vad tiden springer förbi! Var ju som sagt och besiktade pappas bil, mamma & hunden Grim följde med som sällskap. Ni skulle ha sett Grims stora ögon där inne i besiktningshallen när dom hade fäst den där "slangen" på avgasröret och sen körde fram bilen till den där grejen som dom hissar upp bilen på. Grim såg helförvirrad ut när det rasslade till uppe i take och slangen började röra sig. Mer förvirrad hund har jag aldrig sett! Ni skulle ha sett dom tefatsstora ögonen... :)

Sen när vi kom hem till mamma igen så tog jag mig en riktigt svängom med vilddjuret. Haha. Den där hunden är väldigt lycklig och lite smått galen! Haha, vilken knäpp jycke alltså :P

Har inte så mycket att säga om dagen. Ska se på Sveriges värsta bilförare klockan 20:00, och lagom till dess har jag planerat att plocka fram lite kvällsfika och koka vatten till örtdrycken. Har tänkt lägga mig i normal tid idag, eftersom jag ska upp vid 6:00 både lördag och söndag så man måste ju få in lite rutin här igen.

Fast, jag är rädd att min plan kommer spricka. Tänk om Martin dyker upp på msn? Ja just det. Då är jag fast.

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Haha...hade velat se Grim där =))

Ska genast lägga ner kameran...bra ide

2009-02-26 @ 22:13:19

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0