Förvrängd tidsuppfattning

Jag förstår inte vad det är med mig, men tiden stämmer inte alls. Nu tycker jag att det känns som att klockan är runt 12:00, men i själva verket är den 16:00! Och igår kväll vid 16:00 kändes det som om det var mitt i natten. Nej, det är konstigt det här. Man förlorar helt rutinerna när Celia är hos Anders!

Hur som helst, idag har jag varit lite flitig i alla fall. Jag har nu kommit på ett bra sätt att lägga upp min "plan" till banken. För visst kan man väl ta med sig sin laptop till bankkontoret när man har "lånemöte", och visa dem kalkyler och en presentation av vad för sorts företag man ska bygga upp? Jag får för mig att det ger ett proffesionellt intryck, eller har jag helt fel?

Sen har jag även skickat in en arbetsansökan till ett assistans-företag i Östersund. Dom söker vikarier vid behov till en 60årig kvinnlig brukare. Man får väl hoppas att man får komma på intervju i alla fall!

Dammsugning har inte blivit av än, men jag har i alla fall diskat. Alltid något, right? ;)


 
Min fislisa har förövrigt 39,3* feber idag sa Anders. Hujedamig.
Inte lätt när man blir vaccinerad! Hoppas bara febern ger med sig fort så hon blir pigg & kry!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Haha samma här =) Och när ja känner mig lite ruggig =) Blev en kopp igår kväll. Sen brukar jag alltid ha en kopp vid teamcallet! =)



Ah, jamen precis. Snygga bilder - noll personlighet.. typ.. Nej Analeigh eller Sam skulle ha kunna få vinna :) Men va gör man?! hehe..

2009-02-12 @ 16:27:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0