Då var det fredag igen då

Herregud, den här veckan har bara sprungit förbi! Jag tyckte precis det var söndag och Anders kom och hämtade Celia, och nu får jag snart tillbaka min fisrumpa. Dagarna går nästan för fort ibland, jag hinner ju inte med!

Igår satt jag och fipplade med en presentation till banken i princip hela dagen. Ska försöka få klart det sista idag med presentationen och mina kalkyler. Jag ska även söka lite mer jobb, har kollat runt på Platsbanken så jag har hittat lite jobb både i Östersund, Sollefteå och Sundsvall som kan vara värt att söka i alla fall.

Men, det dumma är ju att det känns rätt meningslöst att söka jobb i Sollefteå och Sundsvall, för så länge jag inte har nån bil blir det ju ganska svårt att ta sig till och från jobbet... det går ju inte dirket mycket bussar här om man säger så. Men man får väl se vad som händer. Skulle jag få ett jobb så lär jag ju lyckas fixa en bil på nå vänsters också, tror ni inte?

Jag fick en paketavi från posten idag också. Min Herbalife order har kommit (tror jag), men när jag kollade på Postens hemsida där man spårar paket så var paketet i Malmö igår vid 14-tiden, så jag tvivlar nästan på att det är här nu. Men jag lär nog kika förbi Ica och kolla i alla fall! Det är ju lite smågrejs där som jag ska skicka till en kund, och det vore bra om han hade det till på måndag :)

Annars är det rätt lugna puckar. Som vanligt. Jag har inte ens vågat kolla termometern idag... men jag funderar på om jag ska ta mig i kragen och göra det. Bara för skojs skull, liksom.

Såhär tycker vi
Postat av: Marica ~ Sexparty?

Jo jo .. Att gå ut gymnasiet är ju det viktigaste egentligen.. Det är så otroligt dumt att hoppa av. Och det gäller ju även om man inte får barn.



Men vi tycker nog ändå på samma sätt. Kul att någon håller med =)

2009-02-13 @ 11:47:46
URL: http://rodeback.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0