I've got another wish

Har varit på jakt efter en jacka ett bra tag nu, och idag ramlade jag øver den på Cubus... den passade perfekt ( i strl 34, hør & hæpna!!) och var så jag! Såklart blev jag snål, och tænkte att den finns sækert på Cubus i Sundsvall, men till en billigare peng. 799 NOK ær ju ændå næstan 1000 SEK.. så, tack men nej tack. Hoppas på bættre tur i Sundsvall! Hær kan ni se jackan, det ær den som heter Ella. Skulle æven kunna tænka mig Susanne, men i svart (fanns ej på bild, men jag provade en svart Susanne i butiken)


Såhär tycker vi
Postat av: Nette

vart kommer du o celia fira jul? tänkte komma förbli med lite paket ^^ :)

2009-12-16 @ 14:09:39
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jamen precis. dom bilderna är ju bland de viktigaste man har :)



Haha, ja hon är liten lillgumman våran :D Haha ja så kan de vara. Oj ja hon va en stor tjej då :)



Ja de känns skönt att få tillbaka lite mera ork. Hatar verkligen att inte orka göra något och inte kunna fixa här hemma. Visserligen blir man trött fort, men de tar sig ;)

2009-12-16 @ 16:11:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt snygg jacka!

2009-12-16 @ 17:12:13
Postat av: Nette

haha, okej, vi åker hem dem 23 så få svänga förbi anders först med paket åt celia o så få ja ta mig till dig o lämmna ditt:P jag har 070-1414417, har bytt så många gånger nu så vet inte om nån har rätt nr ens haha:P lär nog ringa innan ja kommer förbi o kolla att ni är hemma:P

2009-12-17 @ 14:07:26
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0