Verkligheten knackar på

Inatt tog jag och rensade ur min garderob ordentligt, så nu har jag det gjort i alla fall. Bara att lägga ner allt i en sopsäck sen när det är dags att flytta. Smidigt! Ska fixa kort på lite kläder som jag ska försöka sälja på Tradera sen.

Just nu lyssnar på jag Beyoncé och dansar/städar/packar. Var precis över på Ica och skickade ett Herbalife-startpaket till en ny kund, och kollade om tvättstugan var ledig. Men nejdå, det var den inte. Jag får tvätta imorrn efter jobbet istället. Måste ju tvätta upp julgardinerna och det också nu, för jag tänker då inte dra med mig smutsiga gardiner när jag flyttar.

Har fått ihop bra många påsar med skräp också när jag svirat runt här i lägenheten. Har kommit underfund med att jag måste upp på återvinningen också, har alldeles för mycket pappersinsamlingen i garderoben nu... och så ska jag he bort en massa glas som jag aldrig använder också.

Ska rensa ur massa skåp också, har så mycket rat så det inte är sant. Och kanske åka ner med några kartonger till mamma redan nu? Har ju ingen användning för alla tomtar och julgrejor nu i alla fall, och dom åker inte med till Norge nu i första vändan hur som helst.

Nej, här kan jag inte sitta och fundera så mycket längre. Dags att ta tag i lite saker. Fick f'resten inte tillbaka betygen från Notariusen idag, hoppas på att dom kommer imorgon!

Såhär tycker vi
Postat av: Lijese

det är typ fortsättning på hotell och restuarang :) börjar den 10agusti o sluta i november nångång, fast av nån anledning tro jag att det är allt jag har gjort under 3 år som ja ska göra om på typ 3 månader:P men får se på måndag :D

2009-08-06 @ 16:46:41
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: M.

Ja hon är jätte duktig:) Hon vaknar oftast en gång på natten :) Skönt!

Ja de är full rulle! Hela tiden. :P

2009-08-06 @ 17:42:37
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja de är riktig lyx^^, Hoppas hon går i samma spår som storebror och sover hela nätter runt 3veckor ^^,

Men jag är VÄLDIGT glad att hon verkar vara skonad ifrån Bennys kolik som han hade då han var liten!

Han skrek 24 timmar om dygnet!

2009-08-06 @ 18:21:04
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Olof

Varför säljer du inte glasen du inte använder på tradea också? :P

2009-08-06 @ 18:28:13
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0