Time to sleep

Det har varit en lång dag idag. Stressigt på jobbet imorse, hade -som tur var- uterundan först och det var lugnt som vanligt. Men inne, när jag kommit tillbaka, det kändes verkligen som att vi kutade arslet av oss hela förmiddagen. Två kort var vi idag, och det är INTE roligt. Fan vad stressigt allting blir, och man har ingen riktig koll på nånting.
På något mirakulöst sätt klarade vi oss ändå igenom förmiddagen, och eftermiddagen blev ganska lugn. Men ändå, det tär på krafterna när man kutar runt som en yr höna och inte riktigt vet vad man håller på med....


Efter jobbet åkte jag hem till mamma och Olof med lite loppisgrejor, och vi åt middag som vi köpte där på Forsgrillen (eller vad det heter) vid Statoil. Snackade skit en stund innan jag åkte hem.. och nu är jag så trött så att det värker bakom ögonen. Med andra ord, dags att slå igen mina blå/grå/gröna (vad tusan har jag för ögonfärg?!) för natten. Väckarn ringer 06:15, och sen väntar ännu en lång arbetsdag -7:30 - 16:30. Jippi.

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hoppas ni inte behöver stressa så mkt imorgon då :)



jadu, de är jobbigt de där med att ha ont, men att ändå måste jobba. Pengar måste man ju ha. Men nog hade man gärna stannat hemma de dagar värken är som värst. Jag hoppas iaf du slipper så mkt värk i helgen.



Haha, ja något.. Urk. hatar att försova mig, man blir ju inte direkt mer utvilad av de.. nej fy. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:59:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0