Snusa bebis idag då :)

Lite kort om gårdagen;

Jag och Celia vaknade nångång runt 8:00 (eller rättare sagt, Celia vaknade :P), så vi klev upp, busade som sjutton med alla leksaker hon fått på födelsedagen och sen blev det gröt och ännu mer bus. Vid 12:30 fick hon snällt lägga sig och sova, eftersom att pappa Anders skulle komma och hämta henne vid 14:30 för att åka på nästa kalas. Det är lite lyx för "skilsmässobarn" det, alltid 2 födelsedagar och 2 julafton ;) Nej, nu ska jag inte försköna det hela, självklart vore det bättre om jag och Anders vore ett par och hon fick växa upp normalt. I know that, men jag trivs rätt bra som det är nu :)

I alla fall, efter att Anders hämtat Celia (och Celia hade visat upp alla roliga leksaker hon fått) så somnade jag till på soffan en stund. På kvällskvisten tog jag bilen och for hem till mamma, där vi kollade på världens antagligen bästa film; Vägen ut med Björn Kjellman! Den filmen är bara sååååå underbar :) haha. Man skrattar så man gråter emellanåt -rekommenderas!!!
Satt där i bra många timmar och hade det mysigt, pratade och spelade lite kort. Vid midnatt styrde jag kosan hemöver, och hinner knappt mer än komma hem så åker jag ut på nästa uppdrag -hämta Olof på Sönneråsen. Så det var bara att sätta sig i bilen igen det. På vägen dit fick jag min första road kill :/ mitt i en kurva hoppade det fram en liten hare alldeles framför bilen, jag hann knappt se vad det var för djur, än mindre reagera och bromsa (nog för att man inte får bromsa för djur mindre än rådjur enligt reglerna man lär sig på körskolan, men ändå....). Det första jag tänkte var "fan, nu har jag kört över nåt litet barns katt!", men "som tur var" var det "bara" en liten hare. Men usch så det small :/ och det verkar som att den inte dog riktigt heller, för den låg ingen stans på vägen... uscha.

Hur som helst, fick kika lite på en sovande Stina (min kusins bebis, lite drygt 2 veckor gammal). Så söt så :) Idag ska vi dit igen, jag och mamma. Kanske Olof? Så vi får snusa bebis och inspektera henne riktigt :) Can't wait! Ska bara ta en dusch nu först och springa över på Ica för att hämta ut Herbalife-paketet.

Och Martin, nej, det räknas inte riktigt att du är nöjd ;P Jag är hemsk, jag vet! Men, det blir inget silicon valley, bara ett par bröst. Relaaax handsome!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0