Rygghelvete

Inatt sov jag som en klubbad säl -men vad hjälpte det? Vaknade med världens ryggvärk istället, så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Weehoo, vad less jag blir. Men vad kan man göra åt saken? Inte mitt fel att jag har en rygg från helvetet! :(



Ni ser ju själva hur konstigt lutad jag är. Vänster sida av kroppen är i princip helt rak, medans den högra har världens kurva (som leder till att om jag sitter på ett visst sätt eller ligger på vänster sida så far höftbenet och revbenen ihop och skvaver mot varann som attan... inte skönt!) Synd att jag inte kunde få till en bild av hela mig, för då syns det riktigt hur sned jag är i ryggen, axlarna lutar ungefär som Lutande Tornet i Pisa och gör att det hela ser ganska skrattretande ut.

Jag är nog inte normal på en fläck jag...

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0