Produktiv dag -fan vad jag är bra!

Idag har jag verkligen gjort mig förtjänt av att nanna kudde en hel lång natt. Jobbade 7-16:30, när jag slutade var det bara att åka direkt upp på Ica för att kolla upp frakten på några paket som ska skickas till Tradera-vinnarna. Hem, mejla alla vinnarna ang. frakt och slutsumma. Åt middag. Power-nappade 20 minuter. Sen blev det en helkväll i telefon.

Har nämligen styrt upp allt som har med Herbalife att göra nu. Har pratat med alla kunder, gått igenom med dom hur det kommer att funka nu när jag flyttat osv. Kollat så att dom har grejer så att dom klarar sig, sålt slut hela mitt förråd (det ekar tomt nu, endast 2 choklad och 1 vanilj kvar... men så är alla kunder rustade för ett tag framöver också!), planerat in en ny order. Instruerat min kära bror (min "lageransvarige" här i Bispgården, tack kära bror, du är bäst!). Haft en uppföljning med en ny kund. Och ja. Kort och gott har jag suttit i telefon i 2 timmar ikväll.

Nu har jag pratat med Martin lite på msn. Han är ju Hamburg nu, så det är ett bra tag sen jag fick kika på han i cam sist. Underbart att få se honom, hans blå ögon och bara prata av sig lite. Just nu håller han på att mannekänga lite i camen, visar upp lite kläder han köpt och så. Och haha. Fasiken vad jag skrattat år han, han är inte som alla andra ;) haha. Men han är världens bästa. Och klippt sig har han gjort också. Looks sexy ;)

Imorrn blir det jobb igen, 7-16.30. Sen ska jag lämna av lite Herbalife-produkter, skicka iväg ett par paket, packa några mer kartonger. Ev. börja fraka lite grejer hem till mamma. Fara iväg med all pappersåtervinning (gruvar mig.... ni som sett min garderob förstår varför....). Skruva isär lite möbler. Lägga ut en annons på soffan, jag vill bli av med den NU.

Och nu ska jag göra lite kvällsfika innan jag kryper ner i sängen. Godnatt gott folk!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0