Oh yes, I'm good

Jag har varit duktig idag. På riktigt. Jag har städat upp här, dammsugit, skurat och diskat. Tagit kort på lite av Celias gamla kläder som ska säljas på Tradera och lagt upp annonser på dom. Ska ta kort på resten imorrn och lägga in annonser.

Nån som vill köpa en relativt ny bäddsofffa för en billig peng? Hör av er! Vill bli av med den nu när jag ska flytta till Norge!

Nu ska jag nog sova, imorrn blir det jobb igen. Samma tid som idag. Oh lord, det känns motigt med tanke på hur det var där på bygget idag... men det KAN inte vara värre imorrn. Det är omöjligt. Och det är väl positivt, antar jag?

Och tänk er, imorgon får jag tillbaka min fisrumpa <3 Veckorna är ganska tomma och händelselösa när inte mammas hjärta är här och busar runt.


och ja, jag älskar den här bilden på Celia. Synd bara att glaset
 täcker hela ansiktet..men ni ser ju hur buset bara lyser ur ögonen på 'na!
Förövrigt är bilden tagen på Celias 2 års dag, för er som inte visste det :)

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Ja det kan man kalla livsglädje =)En sååå härlig bild

2009-08-08 @ 22:41:22

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0