Ny vecka, en grisvecka

Usch, jag ser verkligen inte fram emot den här veckan. 6 dagars jobb, och bara låååånga pass. Jag kommer vara helt död på söndag när Celia kommer tillbaka! Och till råga på allt så jobbar jag måndagen också såg jag -jag som trodde jag var ledig då. Aja, bara att bita ihop och njuta av den sista tiden på Nipängen -snart är jag ju i Norge utan att alla goa och glada människor i blå grupp. Trist!

Om en timme börjar jag jobba, känns lagomt motiverande. Har sovit jättedåligt inatt, bara vridit och vänt mig. Tänkt och funderat. Och när jag precis lyckats somna till strax innan 4-tiden, ja då vaknar jag av att jag får sms. Typiskt, eller vad? Fick väl några timmars sömn nu på morgonkvisten i alla fall, så jag är inte helt död.

Har hunnit med att duscha och städa undan lite här hemma, så nu är det inte massa leksaker och ballonger överallt. Bara disken kvar att ta itu med, och jag MÅSTE diska innan jag börjar jobba, annars kommer det inte bli gjort på hela veckan har jag en känsla av. Ibland hatar jag verkligen att bo själv...

Och jag har så mycket jag borde göra den här veckan, men jag vet banne mig inte när jag ska hinna med allt. Måste fixa med adressändring, uppsägning av diverse olika avtal som jag inte kunde säga upp tidigare än en månad innan flytten, fixa till så jag får sånt där norskt personnummer, få betygen "godkända" av nån sorts advokat som jag inte kommer ihåg vad han kallades, försöka planera in en Florö-resa för att träffa dom på Furuhaugane.... HUR SKA JAG HINNA?! Har ju bara en ledig dag den här veckan, och då lär jag ju vara lagomt mör efter jobbet :/

Känner mig lagomt positiv idag, men det kanske märks?

Såhär tycker vi
Postat av: Anna

Aa okej, men då låter det ju som en medicinsk anlednig, eller vad man ska kallad det, sånt som operationer är till för egentligen.

Hoppas att du får ihop pengarna och blir nöjd med resultatet sen :)



Tack förresten!

2009-08-03 @ 12:16:25
URL: http://annaklangs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt. Har gått bra idag iaf. SKa ta o uppdatera om de strax tänkte jag.



Fick lite sömn iaf. Men de känns som att man är trött jämt nu spec kanske eftersom man har ont hela tiden..

Emil jobbade dock länge.. :( Kom hem närmare 12 slaget så.



Hoppas att de går bra att jobba idag. Förstår du blir stressad.

Kanske hjälper o sätta upp en lista? över dagarna, se om du har luckor, tex att där kan du ringa och göra adressändring osv. Så de inte kör ihop sig så mkt.



Kram!

2009-08-03 @ 20:35:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0