Nej, fan också!

Okej, det är kanske inte så allvarligt. Men, jag som äntligen fixat nytt batteri + liten skruvmejsel så jag ska kunna ha en fungerande bankdosa till internetbanken. Gissa vad? Jag byter batteri, startar dosan.. och första gången möts jag av en massa konstiga tecken (?). Provar att vända på batteriet, men självklart fungerade den inte då eftersom den inte fick nån ström. Vände tillbaka, startade.. och nu är det bara massa svarta rutor?! Jag som har 4 st vunna Tradera-auktioner att betala! Har skickat ett ynkligt, skämsigt mail till dom som hade auktionerna och förklarat min situation. Hoppas dom är förstående och kan vänta till tisdag eller onsdag med betalning, för till dess borde jag ha hunnit fixa en ny bankdosa. Eller hur? För visst fick man en sån direkt på banken, dom aktiverar den där på en gång? Jag hoppas verkligen det!


Såhär tycker vi
Postat av: Ewa

ja det e bara att gå dit och hämta en :)

2009-08-08 @ 21:33:44
URL: http://nogivingup.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0