Lite bebissjuk blev man allt

Idag for vi som sagt över till Sönneråsen för att snusa lite bebis, och herregud så bebissjuk man blir! Lilla Stina var så otroligt söt, och väldigt lik storebror Felix -det var nästan skrämmande! Vi var där i bra många timmar och snusade, syttade och pratade. Väldigt trevligt, och jag känner att jag träffar släkten alldeles för sällan! Kommer inte ens ihåg sist jag träffade Malin?! 

I alla fall, vid 16-tiden drog jag upp på hammarn och storhandlade inför veckan som kommer, eftersom min frys ekar tomt och jag har en riktig grisvecka på jobbet nu.

Måndag: 12:00-21:00
Tisdag: 7:00-16.30
Onsdag: 7:00-15:00
Torsdag: LEDIG!
Fredag: 7:00-16:30
Lördag: 7:30-16:30
Söndag: 7:30-16:30

Visst ser det lockande ut? Ibland hatar jag verkligen mitt schema... men pengarna behövs ju, så vad gör man?

Jag känner mig för övrigt ganska less och irriterad just nu... det är så mycket jag funderar på, och jag känner hur det kryper under skinnet på mig. Ångest över allt jag måste hinna med nu under den kommande månaden innan flytten till Norge.

* Packa
* Städa ur lägenheten
* Frakta hem möbler m.m. och inreda mammas övervåning
* Fixa massa papper, adressändrig, säga upp el + nätavgift, få betygen "godkända" i Norge, fixa "norskt personnumer" för att kunna öppna bankkonto där m.m. m.m.
* Försöka klämma in en resa till Floröd och träffa dom på Furuhaugane
* Om jag ej får jobb där -söka en massa andra jobb

osv osv osv.

Och på det ska jag jobba också, och så är ju Celia här varannan vecka och då har man inte allt för mycket tid till alla "måsten". En riktig festar-helg med Martina, Johan och Emilie vill jag ha också, innan det bär av! Man vet ju aldrig när man får träffa dom nästa gång :'(

Allting känns ganska övermäktigt just nu, och inte gör det saken bättre när man inte får tag på den personen man så gärna vill prata med och få lite klarhet i olika saker... mer om det på Norge-bloggen för er som har tillgång till den.

En fråga till er på jobbet som läser bloggen; ÄR DET NÅGON SOM SKULLE KUNNA TÄNKA SIG ATT STÄLLA UPP SOM REFERENS, OM DOM PÅ FURAHAUGANE FRÅGAR EFTER DET? Jag skulle vara er evigt tacksam!

Såhär tycker vi
Postat av: Lijese

paket kommer med posten, fast jag är osäker på adress? =P kan vara referens nisse om de behövs=P hoppas du får jobbet allefall!:)

2009-08-02 @ 23:51:52
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: heli

Tack för ditt svar. Jag håller med dig om att man ska nog inte hålla de borta helt för så blir de som du skev att de bara villl ha mer. men jag vill gärna att tänderna utvecklas helt innan om socker börjat få.

2009-08-03 @ 08:50:07
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tacktack, man blir så glad! :) Hur är det med er?

2009-08-03 @ 10:00:15
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0