Korv & makaroner

Vilken kulinarisk lunch va? Ser verkligen fram emot den, det tråkiga är att det blir samma mat i matdosan, trist att äta det 2 ggr samma dag.. men men. Så går det när man gjorde lat-mat igår, som det inte blev nån matdosa av. Jaja. Värre saker har väl hänt!

Har pratat med en av mina "högre uppsatta" Herbalife-uplines alldeles nyss, och pratat igenom hur det kommer att funka när jag flyttat till Norge och så. Har även pratat med dagis och fixat tiderna för nästa vecka, knåpat ihop en ny order som jag ska ringa in och lägga alldeles strax, sen blir det en snabbsväng på Ica för att köpa ca 40 frimärken (!) och sen blir det jobbet fram till 20:30. Har tänkt lägga mig i solariet när jag slutat jobba, för ack så skönt det är. MIn rygg blir som ny efter att ha legat där i värmen en kvart efter ett långt arbetspass.

Nej, lunch nästa. Hörs ikväll!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Okej, de går så bra så :) Jag kanske skickar iväg ett sms vid 12 tiden och kollar hur de är för dig. om du har tid eller ej.



åhå :) va kul. är det en stor lägenhet han har eller?

2009-08-21 @ 08:41:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Denise

Falukorv och makaroner hade varit en idé, men är lite svårt med tanke på att han är muslim och inte äter griskött! :)

2009-08-21 @ 11:56:10

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0