Jag hatar min rygg

Det blev en sjukdag idag, jävla rygghelvete! Jag har fan i mig inte råd att vara sjuk :'(


Har inte gjort så himla mycket nu på morgonen och förmiddan. Väckarn ringde 5:30, så runt kvart i klev jag upp och väckte Celia. Myste lite i soffan, tog på henne en ny blöja + kläder och sen ringde det på dörren -bra tajmat av oss. Celia är nämligen med sin farmor i Östersund idag, och hälsar på min kusin + mina kusinbarn (Sandra, Felix och lilla Stina). Anledningen till att dom åkte så tidigt var för att Katarina skulle lämna in bilen på service direkt från morgonen.. Celia blev lite brydd när fammi kom så tidigt på morgonen, men ack så glad. Och så fick hon ju gå ut och sätta sig i bilen på en gång också -ännu roligare! Fisrumpan min :)

Har mest inte gjort ett skit idag -och jag blir så rastlös :/ Har sovit ( = vridit och vänt mig) på soffan ett par timmar, ätit frukost, slötittat på tv, kikat runt på internet, plockat lite leksaker... mer än så har det inte blivit, och det känns inte som att det kommer bli så mycket mer gjort heller. Jävla rygg alltså.. blir så sjukt less på den :(


NÅGON SOM VILL KÖPA DENNA SOFFA FÖR 250:- ??
Nypris 1800:-, köpt på Jysk hösten -08.




((dålig bild, de vita prickarna är ej fläckar utan med all säkerhet små dammkorn som flyger runt.. eller helt enkelt en jäkligt skitig kamera-lins))

Den måste bort innan månadsskiftet, bara att komma och hämta den!
Det är förövrigt en typ utav bäddsoffa, man fäller ner ryggstödet och har då ca 1,5 "vanlig" säng, förvaringsutrymme under sittdelen. Det är ett par fläckar på den från välling som jag ej fått bort.. går med all säkerhet att få bort med sån där "skum-tvätt" (eller vad det heter) som man kan tvätta soffor m.m. med. Hör av er om ni vill ha den, 250:- är ju ingenting för en i övrigt hel och fin soffa!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hihi visst blev den fin?! :D :D



Usch, va jobbigt me ryggen. förstår dig.. Ring och tjata på björkhammar, eller gå förbi dom, ring till stan?!



Kan ju tipsa vidare om soffan :) om du vill :)

Kram

2009-08-14 @ 13:36:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0