I've been busy

Ursäkta mitt dåliga uppdaterande de här sista två dagarna, men jag har helt enkelt inte haft nån lust. Nu sitter jag i alla fall här, lagomt mör i kroppen efter 6 timmar i tvättstugan. Har hunnit med att tvätta 5 maskiner tvätt idag, och gissa vad? Nästan allt blev helt torrt! Det hade jag aldrig trott, med tanke på hur värdelöst det där torkrummet är.

Efter att tvätten var avklarad så hämtade jag Celia på dagis, vi gick hem, svängde ihop en pannkakssmet och åt massvis med pannkakor. Och jag måste säga det, att gud vilken liten matfrisk tjej jag har ! 4,5 pannkaka fick hon i sig, jag fick i mig 5 innan jag höll på att storkna... haha. Ja, jag säger då det :)

När vi hade ätit och vart på toaletten och tvättat händerna + munnen så går Celia ut i hallen, sätter sig på huk och ropar "Addar!!" (Assar, mammas hund) samtidigt som hon lockar på honom med händerna. Då sa jag  "Assar är inte här, han är ju hemma hos momma", och då kom det en lång harang; "momma, åka momma! addar, ilma, ack åka nu åka momma åka nu". "Ska vi ringa och fråga om vi får komma till momma?".. en överlycklig Celia; "jaaaaa!!!!". Så ja, så blev det. Vi köpte med oss lite glass och for dit och busade i några timmar.
Sen bar det av hem till Anders när han hade slutat jobba, eftersom Celia ska sova där inatt. Dagis är nämligen stängt imorgon och jag jobbar till 16:30. Så ja, det blev nästa anhalt. Vi pratade och busade en massa med Celia. Helt plötsligt dök Tony och Tobbe upp också, och det var jäkligt kul att träffa Tobbe igen! Var 4 år sen sist räknade vi ut.
I alla fall så har jag nästan nyss kommit hem. Dom skulle se film där borta, men jag kände att jag var tvungen att åka hem och duscha och fixa och dona lite, och framförallt lägga mig i tid eftersom jag ska upp 06:00 imorgon. Synd det, för det hade varit himla kul att stanna kvar och bråkat lite mer med Tobbe ;P

Och nu tror jag att jag ska gå och torka håret riktigt och göra mig nåt kvällsfika + fixa i ordning matdosan till imorgon. Sen ska jag lägga mig, och förhoppningsvis sova. Jag har lite abstinens idag... Martin-abstinens.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0