Ingen direkt bättring

Fortfarande ont i ryggen, fortfarande less. Celia kom hem vid 16-tiden, och sen dess har vi busat, ätit middag (eller ja, jag åt middag), åkt hem till mamma där Celia åt mat. För gissa vad? MIn lilla tös matvägrade här hemma!! Jag försökte på alla sätt och vis att få henne att äta, men den enda reaktionen jag fick var "neeeejee, eta momma!!". Så, efter 30 minuters försök att få i henne mat, vilket resulterade i sammanlagt en tugga, så for vi hem till mamma & Olof, där hon åt en hel portion utan problem. Ja, jag säger då det.

Kanske borde jag ha stått på mig och hintat till att "äter du inte maten får du vara hungrig", men jag tycker faktiskt att hon är lite för liten för den typen utav uppfostring. Plus, med den här ryggvärken orkade jag inte tjafsa heller, lättare att ta den enkla utvägen och packa med sig lite mat i en matdosa och fara hem till mamma.

Vi kom hem, tog ett långt och varmt bad som hjälpte lite för min rygg. Myste i soffan, såg på Nalle Puh, byggde "uss" (puzzel) och till slut blev det välling, tandborstning och sänggående för fisbyttan. Det börjar bli sängdags för mig också misstänker jag..... men det känns inte som att min rygg vill ligga nåt mer idag. Eller sitta heller för den delen. Nån som vill byta rygg??

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0