Första dagen avklarad

Men oj oj oj, vilken dag! Jag trodde aldrig den skulle ta slut. Tog i alla fall tag i både städningen och disken imorse innan jag stack iväg på jobbet strax innan 12:00 -det trodde du inte va, Mayvon? ;) haha

Timmarna har varit otroligt långa, dagen har segat sig fram. Jag har inte känt mig riktigt som mig själv, har för mycket tankar i huvudet för att kunna fokusera 100% på jobbet. Det känns dumt, för jag brukar alltid göra det. När jag är på jobbet så är jag där för att jobba, inte för att sitta och tänka på privata saker. Men idag gick det inte, och det gjorde dagen outhärdligt lång.

Och nog är det väl typiskt också, när han har tid och lust att prata, då är jag på jobbet!

I morgon jobbar jag till 16:30, efter det ska jag göra mitt bästa för att organisera mitt liv de närmsta veckorna. Alla samtal jag måste ringa, advokaten jag måste kontakta, papper jag måste fylla i osv osv. Det är mycket att ordna med.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Jag är trött, sov som bekant inte många timmar natten som var. Håll tummarna för att morgondagen går snabbare och bättre än eftermiddagen och kvällen gjorde idag! Jag är less på alla tankar...

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack för den förklaringen :) haha.. Jamen de e bra. Då har man ett hum iaf om va de kan vara.

Inte så konstigt heller då. För de e precis så ja känner mig.



Ja precis. De e är visst bara de som hjälper. och gäller.. Men de är svårt.

Speciellt när emil jobbar så mkt. Han försöker ju så gott han kan. but still..



Men har bara 2 jobbdagar denna vecka nudå. och nästa, ingenting. Så får väl försöka att vila så mkt som möjligt, de dagar ja inte har nått.



Ja de var superskönt! :) Väldig fart på den lill* är det iaf :)

Kram!



P.s Va skönt att du "tog dig igenom" dagen på nå vis. Och att du hann diska och städa. Slapp du den tanken när du kom hem iaf.

Jag hoppas du får en välförtjänt sömn inatt. Försök tänka glada tankar när du lägger dig. Så inte de jobbiga tankarna kommer.



2009-08-03 @ 22:22:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0