För att jag har lust

Vem är i rummet med dig: En hel hög med dammråttor, och kanske morfar
Vem fick du senast sms av: Röstbrevlådan
Vem tänker du på nu: Vem tror ni?
Vem pratade du senast i telefon med: Mamma
Vems hus var du senast i: Mammas
Vem önskar du var med dig nu: Martin -wanna talk!
Vem är din favoritsläkting: Alla är mina favoriter, men just nu ligger nog lilla Stina i topp ;) Så söt!!

Var är din mobiltelefon: I byxfickan
Var är din mamma: Hemma hos sig tippar jag på
Var sover du: I min säng, eller soffan
Var handlar du mest: ICA
Var fick du tag i tröjan du har på dej : Fått den av Martina
Vart åkte du senast bil: Idag, upp till Hammarstrand
Var i ditt hus är du: Tv-rummet

Vad åt du senast: Lite godis, i matväg grillad kyckling och ris
Vad drack du senast: Saft
Vad är det för färg på dina byxor: Mörka jeans
Vad är den närmaste saken som är blå: Ett par trosor som Celia envisas med att dra fram ur garderoben HELA TIDEN :P
Vad har du på fötterna: Strumpor
Vad hör du just nu: Nightwish

HAR DU:
Sovit i en annan säng: Ja, många gånger
Tyckt att din kusin är het: Självklart!
Dansat framför en spegel: Jorå, det har hänt ;) haha
Dumpat någon: Ja, eller dumpat och dumpat.. tagit första steget till ett gemensamt beslut snarare
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Nej, men det var nära på GF en gång
Varit i slagsmål: Nej, så länge inte slagsmålen med brorsan räknas? :P
Smygit ur ditt hus: Jorå, det har jag gjort ;)
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Nej, jag har haft tur på det sättet

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

haha nej inte direkt!! :)

2009-08-02 @ 22:43:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0