Det spökar här!

Idag när jag och Celia kom hem från jobb och dagis så möts jag av ett surrande ifrån vardagsrummet. Går in dit, och gissa vad? Datorn har startat av sig själv?!

Jag hade datorn igång imorse en sväng innan jag väckte Celia, för jag kollade in på mailen och lite bloggar när jag slängde i mig morgongröten. I alla fall, jag vet 100% säkert att jag stängde av datorn (dubbelkollade innan jag gick hemifrån + att Celia blev sur på mig för att hon inte kunde kolla på bilder på Ojja (morbror Olle) ).

Och, dessutom, var "startrutan" uppe. Det är en ruta som ALLTID kommer upp när jag startar datorn, har gjort det ända sedan jag köpte den. Den kommer bara upp när man startar datorn, aldrig annars. Det spelar ingen roll om datorn står på 1, 5, 12 eller 24 timmar -den poppar bara upp vid nystart. Så, lite konstigt är det allt -eller hur?

Funderade på om det var åskan som kunde ha gjort så den startade.. men jag menar.. om åskan slagit ner här i huset skulle väl datorn snarare ha kajkat ihop?

Så, min förklaring till det hela är att morfar har varit här. Jag tänkte ju väldigt mycket på honom igår, och när jag träffade mediumet i vintras sa hon att morfar var väldigt fascinerad av datorer -och att han brukade vara och pilla på datorer när han fick chansen. Kanske kom han åt Power-knappen den här gången? ;) Vad vet man!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Ja man vet aldrig =)

2009-08-11 @ 16:24:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha :) kanske lite komiskt om du kan se andra spökserier.

Men tror det är för de e ganska mkt "psykiskt".. den sortens spänning och rädsla. och sen kommer effekterna.. så man hinner som jaga upp sig själv lite ;)



hehe men ja gillar den skarpt :)

2009-08-11 @ 22:33:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe förrsten, förstod du nått alls av mitt kycklingrecept?! :D

2009-08-12 @ 13:56:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0