Damn I'm good!

Var som sagt till tandläkarn idag -inte ett hål! Rent, fint och friskt tandkött. Bara en liten, liten tandsten bak i käften där jag har en "tråd" kvar efter tandställningen, och inte kommer åt att borsta riktigt. Har jag inte skött mig bra, så säg? Och vill ni veta en häftig sak? Tandläkarbesökt kostade endast 20:- (!) Har ni hört på maken?! Det var tydligen tack vare att dom hade bytt nån tandvårdsförsäkring i juli ifjol, och eftersom jag inte hade varit där på 18 månader hade jag tydligen 2 års premie att ta ut, så besöket som egentligen skulle ha kostat 320:- blev 20:- bara sådär. Jag blev lycklig kan jag säga er :)

Passade på att köpa ett par skor idag också, hittade ett par på 50% rea som var helt okej. Inte riktigt min typ av skor, men skor måste jag ju ha, och med storlek 41/42 får man ofta ta det man hittar... tyvärr. Men dom duger gott och väl åt mig, är inte så jäkla kräsen tycker jag.

Sen jag kom hem från Sollefteå har jag gjort lite ditten och datten. Packat flera kartonger till, tömt bokhyllan helt och hållet. Tagit ner alla tavlor, fått ihop ännu en sopsäck med gammalt rat och packat ner alla köksgrejor. Nåja, så gott som. Har 1 tallrik, 1 djuptallrik, 2 glas och 1 mugg kvar. Och kryddorna har jag inte packat ner. Alla slevar, stekspadar osv ligger i en kartong på köksbänken tills vidare. Och så har jag även mejlat ca 20 personer om deras vunna auktioner, vad frakten går på och sånt. Skickat iväg ett par paket redan, vissa är verkligen snabba med betalningen! :)

Nu har jag planerat att slänga in lite såna där buffalo wings i ugnen, koka ris och dö framför tvn en stund. Sen efter att jag ätit blir det till att lasta bilen full med grejer och åka ner till mamma igen. Fast, nu är det inte så mycket grejer som ska dit. En stereo, Celias tält och säng (om den går in i bilen).. och jaa, sen är det bara möblerna kvar (förutom de kartongerna som ska med till Norge då. Visst har jag legat i bra dom här dagarna? Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt! =) Får se om jag har tid och ork att packa ut all pappersinsamling och fara iväg med också, men jag har lite lust att fara över på Sönneråsen och snusa bebis med ju <3 Lilla Stina med familj är ju hemma på byn, och hon är ju bara fööööör go!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0