Yes, I did it!

Nu har jag skickat in det första arbetet i Alternativ medicin -och gud så skönt det känns! Nu har jag bara ett arbete kvar där som ska skickas in, och ett som ska redovisas muntligt (dvs. jag behöver inte skriva ett jota egentligen).
Sen vårdpedagogiken är ju en helt annan femma, där ska jag ju spela teater med mig själv. Synd man inte är lite schizofren, det skulle underlätta.

Och vad irriterad jag blir. Nån måste verkligen sitta som en hök på sin mobiltelefon! Det har kommit flera jobb-sms idag, och trots att jag svarat inom loppet av sisådär en 2 sekunder så har jag inte fått ett enda arbetspass!! Det är ju helt otroligt. Det verkar inte bättre än att det blir till att söka soc-bidrag i maj igen, för lönen jag får för april kommer inte vara något att hurra för.... där får man igen för att man åkte till Norge... slap in the face.

I alla fall, nu ska jag gå på Ica och köpa frimärken och sen gå på dagis och hämta lillfisen. Idag äter vi hotdogs till middag -vilken höjdare va?


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0