Ingen rubrik

Först och främst ett svar till Emilie;

Jorå, krogen den 23e skulle nog kunna funka tror jag! Bara jag har barnvakt till Celia så, eller om jag kan byta helg med Anders. Jag ska forska vidare i det! Men på krogen ska jag ;) haha


Och sen ett stort tack till alla som har gratulerat mig på den "stora dagen" :) Det blev som sagt ingen jätte spektakulär idag, inte ens en tårta svängde jag ihop. Jag köpte en sån där fryst daim-tårta på Ica, men den var god den också ;) Mamma, Olof, mormor & hundarna var ner och grattade mig. Jag fick ett presentkort på Jysk, så nu kan jag köpa den lilla trädgårdsmöbeln jag är sugen på =) Funderar på att ta en sväng till Sundsvall i helgen -nån som vill följa med?

Hade också uppföljning med 2 kunder nu på kvällen, och gud vad kul det är när dom fått så bra resultat efter bara 1 vecka! Jag nästan tappade hakan i golvet när jag fick deras mått & vikt, så bra hade det gått!

Nu ska jag snart ha grundkurs igen, som vanligt på tisdagkvällarna. Men först Ugly Betty, so, see you laters!


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Va härligt att de gått så bra :) visst blir man glad?! :)

Gåre bra med kursen då?

Kram

2009-04-29 @ 08:57:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Emilie

skulle va super kul om det funka:) för ska Simon på kryssning den helgen och jag vill gärna hitta på någe roligt då jag med :) du får sova här på min bäddsoffa :)

2009-04-29 @ 14:10:14
URL: http://emmiipeemi.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0