Norge, here I come!

Nu är det ca 25-30 minuter tills bussen går. Väskan är packad, och allt är med. Hoppas jag i alla fall. När jag kommer fram till stan så ska jag till Emilie en sväng, bara för att hon är så underbart bäst just nu och lånar piller till mig :P haha. Ibland har man tur!!

Och imorrn. Imorrn klockan 08:00, då går tåget mot Trondheim. JAG LÄNGTAR med stora bokstäver. Juste faan, har jag packat ner bokningsnumret för biljetten? Det måste jag kontrollkolla.

Den här gången har jag till och med kameran med mig, så ni kanske kan få se nån bild sen. Fast nu ska jag ju inte vara i vackra Florö utan i Lillehammer, men jag lär nog hitta nåt trevligt motiv i alla fall :)

Näpp, nu ska jag stänga av dumburken, kontrollera de sista grejerna och sen packa mig ut till bussen. Min väska är tung!! Tur det är hjul på den i alla fall, även om det inte är världens mest modernaste och bästa väska! =)

Tvivlar på att det kommer nån uppdatering nu i veckan, men det får ni banne mig leva med! Ha det så bra allihop! :)

Såhär tycker vi
Postat av: mamma

Härligt att du ÄNTLIGEN får träffa han igen=) Passa på & njut nu när du är där=)

Hälsa min svärson att svärmor ser fram emot nästa besök=)

Kram

2009-04-05 @ 22:04:44
Postat av: Petra

Jag vill också åka bort! Mys lungt nu, snart är du tillbaka ;)

2009-04-07 @ 12:58:35
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0