Ännu ett år avklarat

Jaha ja, idag ryktas det om att det är min födelsedag. 21 år, redan? Det lustiga är ju att jag fortfarande känner mig som 14 år emellanåt.

I alla fall. Jag och Celia har diskat alldeles nyss, snart ska vi ta en runda med snabeldraken för att slutligen ta ett bad i vårt äckliga badkar (som jag förövrigt dränker in i Ajax och skrubbar för glatta livet innan varje bad). Mamma & Olof kommer förbi lite senare, men det är nog det enda som händer idag förutom tvättiden 14-20 då.

Sänder en tanke till Anders, hans mamma, morfäldrar och resten av familjen idag. Livet är inte rättvist.

Jag betalade mina räkningar igår, och döm av min förvåning när jag kunde betala av hela skulden på Jotex & Ellos kontot -och ändå ha pengar över så jag klarar mig resten av månaden!!! Plus att jag kommer få dubbel utbetalning av studiebidraget nu i veckan, för det var massa strul med papper och underskrifter till CSN återigen, så det blir nånstans runt 3-4000:- till som ramlar in på kontot den här månaden. Härligt. Jag är rik! Det verkar som att en krogrunda kan bli verklighet nu i maj ;)

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

21 men känner sej som 14. Då måste jag fråga, är du åldersschizofren? XD

2009-04-28 @ 10:06:21
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: Paulin

Grattis på födelsedagen!! ^^

2009-04-28 @ 11:00:48
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Eva

Bamsekramar på din födelsedag =)))

Ps. Jag känner mej åxå som 14 ibland...vänta tills du blir 45 då ser man det positivt =)

Kraaaaaaaaam

2009-04-28 @ 11:45:08
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen min goa dotter=)

Vi ses senare=)

Kram

2009-04-28 @ 12:12:59
Postat av: Sandra

Säger det här å då :) Grattis på födelsedagen! :)

2009-04-28 @ 14:04:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort grattis från mig och Anna!!

2009-04-28 @ 16:49:29
Postat av: Anders

Tack för tanken ^^

2009-04-29 @ 15:04:22

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0