Tio stycken "jag..."

Blev utmanad av Micca, so here we go!


* Jag har alldeles för höga krav på mig själv när det kommer till mina skolarbeten

* Jag har snart slitit ut min mobil fullständigt med detta eviga smsande

* Jag kämpar som en tok för att gå upp i vikt

* Jag har jobbat alldeles för lite den här månaden, 1 dag (!), så nästa månad kommer jag mest troligen att gå i    personlig konkurs

* Jag är alldeles för blyg, även om jag bättrat mig lite under de senaste åren

* Jag dagdrömmer alldeles för mycket

* Jag kan ibland bli så less och frustrerad på livet att jag bara sitter framför datorn en hel dag, utan att egentligen göra någonting

* Jag har många drömmar jag vill uppfylla, men tänker innerst inne "det är inte värt att ens försöka, för det kommer aldrig bli så i alla fall"

* Jag älskar att umgås med min familj, och "nya familjen" med Per, de 4 "halvsyskonen" och hundarna.

* Jag är alldeles för snäll, och ställer upp på mer än vad jag egentligen borde jag göra


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0