En undanflykt för att slippa diska

Utmanad av Sandra & Mia!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 st. En hem till mig, en hem till Anders, en till tvättstugan och en till gymet
Vilken svordom använder du mest?
Faan!
Äger du en Ipod?
Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:45

Hur många resväskor äger du?
Inte en enda faktiskt

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Skulle aldrig falla mig in, helst skulle jag ha tjocksockar även på sommaren!
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, eftersom jag bor i princip vägg i vägg med dom

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja, hatar att vara med på bild...

Vilken var den senaste filmen du såg?
Rovdyr

Har någon av dina vänner barn?
Jao

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det må nog fan bli en bil tror jag
Har någon någonsin kallat dig lat?
Allt för många gånger
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Jag somnar som en stock bara jag ser en kudde...
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Winnerbäck
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Tror inte det?

När var senast någon stötte på dig?
IRL så var det nog när jag var ute på krogen i Sundsvall med Anders, Nette & Stefan, och det var en 30+ are i cowboy hatt som försökte charma in sig... haha. Han gick på en nit :P
Vad åt du till middag?
Potatis och korv med gegga (finns recept under kategorin Ziquitas kitchen)
Använder du huvtröjor?
Jorå, det händer
Kan du vissla?
Näpp, det är ett stort mysterium för mig.. Hur tusan gör ni?!
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Johan, men jag märkte inte att det ringde, så då blir det väl kanske mamma då
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Jag älskar Balder!!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Klart som fan att folk gör.. Jag menar, det är Bispgården?!

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0696, men skulle gärna byta ut det mot 063 eller 060
Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde INTE det?
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Lite lagomt =)

Hur många syskon har du?
1 bror - Olof. Och sen 4 st halvsyskon, två systrar och 2 bröder (Linda, Sandra, Tomas och Daniel)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är blyg inför ALLA.... sorgligt men sant.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen tror jag.
Äger du några band-t-shirts?
Jag hade en med Spice Girls när jag var liten ;D

När flög du senast?
Mars 07, till London
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stycken

Läser du för skojs skull?
Det var längesen nu
Pratar du några andra språk?
Engelska ja. Det är väl meningen att jag ska kunna lite tyska och spanska också, men det vette faan..
Diskar du din egen disk?
Ja, jag har inte lyckats lära Celia det än

Har du gråtit offentligt?
Ohja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop *min älskling*

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, så länge det är nåt jag tycker kan vara bra att kunna
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Skulle vilja ta hå i öronen igen, men det har ju bara blivit skit av det dom gånger jag försökt, så tror jag skippar det. En tatuering skulle dock inte sitta helt fel, men först ska jag upp i vikt så jag slipper rista in i skelettet...
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han bjudit ut tjejen -ja. Annars, nej.
Kan du kasta macka?
Knappast
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men skulle inte klaga över en resa dit
Vem har du med på BIOn?
Beror på vilken sorts film det är
Vem var din favoritlärare?
Jag tyckte om vår svenska lärare på Palmcrantz, Gunilla.
Vad har du för väder?
Höstväder, dvs. regn och rusk
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Vem bryr sig om han är tatuerad eller inte?
Har du en blogg?
Har ni inte förstått det än?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Människan socialt och kulturellt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Charm är viktigt ;)
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Och vad menas med det? *suckar*
När sov du senast på golvet?
Inflyttningsfesten i förra lägenheten, när jag bestämde mig för att golvet i badrummet var en perfekt madrass... ;) (tilläggas kan att det var helt och hållet Patriks fel! Han slutade ju aldrig hälla upp shots åt mig :P klart som fan man blev trött till slut :P)
Vilken är din favoritdrink?
Sex on the beach
Gillar du din boendesituation?
Den funkar väl
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Runt 8-9 timmar, men jag får i princip aldrig så mycket sömn
Äter du frukost dagligen?
Havregrynsgröt är min drog
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Alldeles för stressiga...
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
I vår klass var det mest en speciell grupp som tog upp allt utrymme till prat under lektionerna :P haha. Men nej, jag tillhörde inte den gruppen :P
Vilken är din favoritfrukt?
Äpple

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, det har jag aldrig gjort och kommer antagligen aldrig att göra det heller
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det är jag. Finns inget så störande som 15 st !! och små bokstäver hela tiden.

Tror du på liv på andra planeter?
Klart det gör, så jävla unika är vi inte.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Ingen kommentar...

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Ingetdera, there is no god.
Vad var det senaste du åt?
Middag
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Likvärdigt tror jag. Men kommer nog överlag bättre överrens med personer som är äldre, runt 25 och uppåt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning faktiskt, eftersom jag egentligen skulle hetat Emma.
Gillar du senap?
Nej
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Men va faan...?!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, klart som faan! Nån som vill sponsra ett hopp?
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller mage, aldrig rygg
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nope, men från Tradera
Tycker du om att krama folk?
Kramas är mysigt
Skulle du säga att du är trendig?
Haha, knappast
Äger du en digitalkamera?
Jajemensan
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Antagligen skulle jag tacka nej, vad annars?
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har faktiskt aldrig sett nån Star Wars film
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja. Ska man ringa så ska man.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Alldeles för många. Dave Pelzer's böcker bland annat ("Pojken som kallades Det" och övriga)
Tycker du att du är attraktiv?
Inte direkt.
Vad är du allergisk mot?

Inget, som tur är
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Vill man ha sex så vill man, vare sig man har en relation eller inte.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Varför skulle jag?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Vem vet? Det måste jag nog fråga mamma nå tag.


Jahapp.... då väntar disken då. Listan hade gärna fått varit liiiiiite längre!


Såhär tycker vi
Postat av: Linda larsson

hehe jag snor denna :P(läste inte klart din men jag gör väll det när jag ändrar svaren till mina)



puss o kram

2008-09-18 @ 19:05:49
URL: http://lindacrazyme.blogg.se/
Postat av: Linda larsson

int nu men du kan skicka den ändå :) skicka den på mejl

2008-09-18 @ 19:28:18
URL: http://lindacrazyme.blogg.se/
Postat av: Eva

Men Linda...kan du inte vissla. Vi får ha en kursdag...eller kanske en kväll med lite cider så ska vi se om du inte kan lära dej =)

Kram

2008-09-18 @ 22:20:04

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0